شناسهٔ خبر: 178333 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

مشکلات شهرستان لنجان در حوزه زمین و مسکن حل می‌شود

جلسه مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشستی با حضور فرماندار، شهرداران و نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل خدمات زیربنایی طرح مسکن مهر شهر چرمهین واقع در شهرستان لنجان استان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان  ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از حل مشکل خدمات زیربنایی طرح مسکن مهر شهر چرمهین در استان اصفهان در نشستی با حضور فرماندار، شهرداران و نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مالکی با تاکید بر اینکه برخی مشکلات مسکن مهر بعد از ۱۶ سال هنوز باقیمانده است، گفت: قانون به وزارت راه و شهرسازی اجازه داده که از محل داخلی منابع و صندوق ملی مسکن، مشکلات مرتبط با پروژه‌های مسکن مهر را پایان دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: اعتباراتی برای حل مشکل آماده‌سازی از جمله مسائل زیرسازی و جدول‌بندی مسکن مهر چرمهین در نظر گرفته شد.

مالکی ادامه داد: در این نشست با هم‌فکری و هم‌افزایی بین بخشی درخصوص برخی از مشکلات باقیمانده از سال‌های متمادی در حوزه زمین و مسکن تصمیم‌گیری شد.

تعیین تکلیف مشکلات مربوط به واگذاری اراضی، تعاونی مسکن کارکنان شهرداری، منطقه گردشگری آبشار، انتقال کارگاه‌های صنوف مزاحم، واگذاری زمین جهت مسکن محرومان و توافق با مردم برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرهای شهرستان لنجان از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

گفتنی است در این نشست اکبر پولادی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، علیرضا حسینی فرماندار لنجان و شهرداران شهرهای زرین‌شهر، چرمهین، سده، باغشاد و ملک آباد برای رفع مسائل و مشکلات این شهرها در حوزه زمین و مسکن حضور داشتند.