شناسهٔ خبر: 178336 - سرویس استان‌ها

نهضت ملی مسکن شهری و روستایی مشهد سرعت می‌گیرد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی رییس اداره راه و شهرسازی مشهد از تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهری و روستایی مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، رضا ناصری تاجور، رئیس اداره راه و شهرسازی مشهد، در حاشیه جلسه‌ای به ریاست محسن داوری، معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد، از تسریع در آماده‌سازی و واگذاری اراضی نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر جدید بینالود و همچنین تسریع در ساخت و ساز مسکن روستایی با توجه به تحویل زمین خبر داد.

ناصری تاجور افزود: در این جلسه به موضوعاتی همچون پیگیری انتقال متقاضیان شهری به روستاها مطابق مقررات و ضوابط، رفع موانع در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن به متقاضیان و تسریع در خدمات‌رسانی دستگاه‌های مربوطه جهت انشعابات لازم پرداخته شد.

محسن داوری، معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس، با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در نشست نهضت ملی مسکن شهرستان، گفت: در حوزه نهضت ملی مسکن روستایی مقرر شد اگر زمین‌های واگذار شده تا روز پنجشنبه هفته جاری به مرحله فونداسیون یا اسکلت‌بندی نرسند، این قطعات به متقاضیان حوزه شهری واگذار خواهند شد. وی همچنین تأکید کرد که متقاضیان نهضت ملی مسکن شهری می‌توانند طبق قانون در روستاها صاحب زمین و مسکن شوند.

داوری در پایان ابراز کرد: خوشبختانه طبق گزارشاتی که در این جلسه از بانک‌ها ارائه شد، اقدامات خوبی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن انجام شده است.