شناسهٔ خبر: 178342 - سرویس ریلی

جلسه تعیین تکلیف گذرگاه‌های خطوط ریلی شهرستان شازند برگزار شد

ریل راه آهن جلسه تعیین تکلیف گذرگاه‌های خطوط ریلی شهرستان شازند به منظور رفع نقاط حادثه‌خیز و افزایش ایمنی در خطوط ریلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از راه‌آهن، به منظور رفع نقاط حادثه‌خیز و افزایش ایمنی در خطوط ریلی شهرستان شازند، جلسه‌ای با حضور نمایندگان مختلف در محل معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی برگزار شد.

این جلسه با هدف تعیین تکلیف گذرگاه‌های خطوط ریلی در کیلومترهای ۳۴۵ و ۳۵۱ و به منظور پاسخگویی به درخواست‌های مردمی، به ویژه حاشیه‌نشینان خطوط ریلی، برگزار شد.

این نشست با دعوت راه‌آهن منطقه اراک و با حضور نمایندگانی از ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، آب منطقه‌ای، فرمانداری و شهرداری شازند و همچنین مسئول بهره‌برداری و انتقال آب سد کمال صالح تشکیل شد.

در این جلسه، به بررسی گذرگاه‌های اکبرآباد و قدمگاه پرداخته شد تا راهکارهایی برای حذف نقاط حادثه‌خیز و بهبود شرایط این مناطق ارائه شود.

اسدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، در این جلسه بر اهمیت گذرگاه قدمگاه تأکید کرد و دستور داد که توجه ویژه‌ای به این نقطه داشته باشند.

همچنین مقرر شد که ادارات مرتبط، چالش‌ها و پیشنهادات خود را به راه‌آهن ارسال کنند تا طرحی جامع ارائه شود. پس از بررسی و جمع‌بندی نظرات، برآورد مالی و استراتژی نهایی طرح به استانداری مرکزی جهت تصمیم‌گیری ارسال خواهد شد.