شناسهٔ خبر: 178447 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه:

۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر در دست احداث است

صادق حاجی شاهین شهر اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: طرح نهضت ملی مسکن در شاهین شهر برای هفت هزار متقاضی در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ صادق حاجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه بیش از ۵۷ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند، اظهار کرد: در حال حاضر از این تعداد، ۱۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده اند.  

وی افزود: هم اینک با تلاش‌های به عمل آمده زمین مورد نیاز برای هفت هزار متقاضی واجد شرایط، الحاق و تفکیک شده و در دست اجرا قرار دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: برای مابقی متقاضیان، الحاق زمین در کمیسیون مربوطه در استان اصفهان مصوب و برای تصویب نهایی به شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال شده است.  

وی گفت: احداث پروژه ۹۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شاهین شهر نیز در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع در ۱۰ بلوک ۱۲ طبقه و ۲ بلوک ۱۴ طبقه در دست اجرا است.

حاجی بیان کرد: با اقدامات بعمل آمده سفت کاری واحدها تقریبا تمام شده و نازک کاری در حال انجام است همچنین متقاضیان تخصیص پروژه شده‌اند.