شناسهٔ خبر: 178719 - سرویس استان‌ها

بازدید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محورهای شهرستان لنجان

بازدید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محورهای شهرستان لنجان معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ایمعاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سفر به لنجان از پروژه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سفر یک روزه به استان اصفهان از ورودی‌های فولادشهر و شهرک صنعتی کچوییه، محور فرعی باغشاد ـ چم‌آسمان، محورهای روستایی کرچگان و قلعه‌آقا، پل‌های همام ـ رحمت‌آباد و خشویه ـ آیدغمیش و همچنین قوس ورزشگاه چم‌یوسفعلی در شهرستان لنجان بازدید کرد.

در جریان بازدید از محور باغبهادران و روستاهای اطراف و به منظور ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده، پروژه لکه‌گیری و خط‌کشی این محورها در دستور کار قرار گرفت.

همچنین پروژه‌های احداث ورودی روستاهای کرچگان و قلعه‌آقا، ایمن‌سازی پل همام، و نیز اجرای دیوار حائل و اصلاح قوس ورزشگاه روستای چم‌یوسفعلی بصورت مشارکتی با بخشداری و دهیاری‌های این شهرستان تعریف شد.

تعریض پل خشویه ـ آیدغمیش و ایمن‌سازی ورودی شهرک صنعتی کچوییه از دیگر پروژه‌هایی بود که در این سفر مصوب شد.

اکبر فولادگر، نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، فرزاد دادخواه مدیرکل، مهدی فقهی معاون راهداری و عباس جوانی رئیس اداره شهرستان لنجان اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان در این سفر اکبری را همراهی کردند.