شناسهٔ خبر: 178741 - سرویس استان‌ها

بهره برداری از پل ۶ دهانه دوغایی در محور ترانزیتی قوچان – سبزوار به ارزش ۲۱۷ میلیارد ریال

بهره برداری از پل دوغایی - سبزوار خراسان رضوی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از بهره برداری پل ۶ دهانه دوغایی در محور ترانزیتی قوچان – سبزوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی، علیرضا خجسته معاون راهداری استان اظهار داشت: با توجه به وجود آبنما در کیلومتر ۱۰ محور دوغایی – سبزوار در حوزه شهرستان قوچان و بروز حوادث و قطع ارتباط موقتی در محور ترانزیتی مذکور در هنگام وقوع سیلاب ، مطالعات احداث پل در محل مذکور در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از تکمیل مطالعات نسبت به انعقاد قرارداد خرید باکس در سال ۱۴۰۱ و انعقاد قرارداد اجرا در سال ۱۴۰۲ با توجه به اعتبارات ابلاغی از منابع ملی اقدام گردید .

معاون راهداری استان ادامه داد: بر اساس طراحی مشاور ۶ دهانه ۴ متری جهت احداث پل در نظر گرفته شده که عملیات اجرایی آن برابر نقشه های مصوب به اتمام و در تاریخ ۵ مهرماه ۱۴۰۳ مورد بهره برداری قرار گرفت .

خجسته خاطر نشان کرد: ارزش ریالی پروژه معادل ۲۱۷ میلیارد ریال میباشد که تمامی منابع مالی آن از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین گردیده است .