شناسهٔ خبر: 178793 - سرویس استان‌ها

۴۴۰واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن شهرکرد توسط متقاضیان انتخاب واحد شد

نهضت ملی شهرکرد معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از تخصیص ۴۴۰ واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن محله منظریه شهرکرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، کامران رهی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۴۴۰ واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن شهرکرد که به صورت انبوه ساز می باشند؛ با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد تخصیص واحد شده اند.

رهی با تاکید بر اینکه شرط تحویل واحد، تسویه حساب و تقسط وام توسط متقاضی می باشد؛ بیان کرد: از پروژه ۱۵۰ واحدی ستاد اجرایی فرمان امام، تاکنون ۴۰ نفر از متقاضیان فرایند تقسیط وام و تسویه حساب را انجام و واحد خود را تحویل گرفته اند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۴۴۰ واحد تخصیص شده شامل ۱۵۰ واحدی ستاد اجرایی فرمان امام، ۱۵۰ واحدی هوداک سازه غرب، ۴۰ واحدی عسگر زاده، ۵۰ واحدی مهدی پور و ۵۰ واحدی اسکان می باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه پروژه های دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی فرایند تخصیص واحدشان توسط متقاضی انجام خواهد شد؛ گفت: ظرف دو ماه آینده ۲۰۰ واحد دیگر از پروژه های نهضت ملی مسکن شهرکرد فرایند انتخاب واحدشان توسط متقاضیان، بر اساس اولویت پرداختی که در سامانه مشخص شده است؛ انجام خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه یکی از اصلی ترین دلایل کندی پروژه، آورده مردم می باشد؛ خاطرنشان ساخت: واحد های نهضت ملی مسکن با آورده مردم و وام بانک ساخته می شوند؛ که سهم بانک حدود یک سوم و سهم متقاضی حدود دو سوم آن را تشکیل می دهد، لذا کند شدن روند ساخت واحد ها به این دو عامل مرتبط می باشد؛ که مقتضی است؛ متقاضیان عزیز بر اساس پیامک ارسالی، واریزی های خود را به موقع انجام دهند؛ تا پروژه دچار مشکل مالی و کندی نشود.