شناسهٔ خبر: 178798 - سرویس استان‌ها

واحد های نهضت ملی مسکن استان چهارمحال و بختیاری طی ۴ مرحله نظارت می شوند

نظارت رییس اداره نظارت معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از ۴ مرحله نظارت بر واحد های نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، اصغر خلیلیان فر رییس اداره نظارت معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به لایه های نظارتی گفت: اولین لایه نظارت بر واحد های درحال ساخت نهضت ملی مسکن شهرکرد توسط سازمان نظام مهندسی انجام میشود؛ که تاییدیه کلیه نقشه های اجرایی توسط این سازمان انجام می گردد.

خلیلیان فر با بیان اینکه هر بلوک یک ناظر سازه، یک ناظر معماری، یک ناظر برق و یک ناظر تاسیسات دارد؛ اظهار کرد: در جهت ارتقای کیفیت نظارت، لایه دوم نظارت بر نهضت ملی مسکن شهرکرد توسط مشاورین انتخاب شده توسط اداره کل راه و شهرسازی استان انجام می شود.

وی ادامه داد: لایه سوم توسط مهندسین اداره کل راه و شهرسازی استان انجام میشود که علاوه بر نظارت بر روی عملکرد مشاور، بر روند ساخت واحد های نهضت ملی هم نظارت میکنند.

رییس اداره نظارت معاونت مسکن و ساختمان در پایان گفت: لایه چهارم توسط نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی که به صورت رندوم از پروژه ها بازدید به عمل می آورند؛ انجام میشود.