شناسهٔ خبر: 178961 - سرویس هوایی

رصد اقدامات هوانوردی باتوجه به شرایط ویژه فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود

نشست راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در جلسه آغاز پیش‌ممیزی عملیات هوانوردی این فرودگاه بر رصد اقدامات هوانوردی با توجه به شرایط ویژه فرودگاه مهرآباد تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، جلسه آغاز پیش‌ممیزی عملیات هوانوردی فرودگاه مهرآباد با هدف ارزیابی انطباق سیستم‌های مدیریت، عملیات، زیرساخت‌ها و فرآیندهای عملیاتی با حضور ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و راهبر فرودگاه مهرآباد، صانعی مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی و ارزیابان حوزه‌های مختلف عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

صدقی تبار معاونت عملیات هوانوردی هدف از این ممیزی را کسب استانداردهای بین المللی فرودگاهی عنوان کرد.

مرادی با اشاره به پیچیدگی‌های عملیات در فرودگاه مهرآباد به عنوان پر ترافیک‌ترین و مهم‌ترین فرودگاه کشور، تأکید کرد: لطفاً به رصد اقدامات هوانوردی با توجه به شرایط ویژه فرودگاه مهرآباد توجه ویژه‌ای داشته باشید.

صانعی نیز در این جلسه گفت: انجام اهداف سازمانی و مستندسازی آن‌ها به صورت ساختارمند از اهداف اصلی این ممیزی است.

این ممیزی، گامی مهم در راستای ارتقای ایمنی و کیفیت خدمات هوانوردی در فرودگاه مهرآباد محسوب می‌شود و انتظار می‌رود با انجام موفقیت‌آمیز آن، استانداردهای بین‌المللی در این فرودگاه شناسایی و رعایت شود.