شناسهٔ خبر: 17901 - سرویس استان‌ها

مدیرکل اداره راه و شهرسازی بوشهر خبر داد:

آغاز عملیات راهداری طرح نوروز ۹۵ در بوشهر/ نصب هشت هزار علامت ایمنی راهداری/ آسفالت بیش از۱۰۰ کیلومتر از محورها

نوروز- مسافران در جاده ها مدیرکل اداره راه و شهرسازی بوشهر از آغاز عملیات راهداری طرح نوروز ۹۵ در این استان خبر‌داد وگفت: با توجه به نزدیک‌شدن تعطیلات و آغاز فصل سفرهای نوروزی، اداره‌کل راه و شهرسازی اقدامات لازم برای نصب ۸ هزار علامت ایمنی و همچنین آسفالت ۱۳۰ کیلومتر از محورهای استان را شروع کرده‌است.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی، مدیرکل اداره راه و شهرسازی بوشهر از آغاز عملیات راهداری طرح نوروز ۹۵ در این استان خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات و آغاز فصل سفرهای نوروزی اداره‌کل راه و شهرسازی اقدامات لازم برای نصب هشت هزار علامت ایمنی و همچنین آسفالت ۱۳۰ کیلومتر از محورهای استان را شروع کرده‌است.

فرزاد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه درباره فعالیت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان در زمینه طرح نوروزی سال ۹۵ اعلام کرد: این اداره‌کل با توجه به نزدیک‌شدن تعطیلات و آغاز شدن فصل جدیدی از سفرهای نوروزی در تلاش است تا بخش اعظمی از بزرگراه برازجان – گناوه و همچنین دیلم – گناوه را تا پایان سال جاری تکمیل کند و زیر بار ترافیک ببرد.

رستمی در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون سه جبهه در محور دیلم – گناوه به طور همزمان درحال فعالیت هستند، گفت: در تلاش هستیم مسیر اهرم – فراشبند را نیز تا پایان امسال تا بخش قابل توجهی پیش ببریم و به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی بوشهر نصب ۸ هزار علامت هشداردهنده، ۱۵ هزار چشم‌گربه‌ای و تجدید خط‌کشی برخی از بزرگراه‌ها را نمونه‌ای دیگر از اقدامات اداره‌کل در طرح نوروز ۹۵ اعلام کرد و افزود: خط‌‌‌‌کشی یک‌هزار و ۳۰۰ کیلومتر و همچنین روکش آسفالت ۱۳۰ کیلومتر از محورهای استان نیز از دیگر اقدامات درحال انجام برای این طرح به شمار می‌رود.

وی با تأکید براینکه برای اجرای این طرح نزدیک به ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی شده‌است گفت: امید است با اجرای این اقدامات و افزایش ایمنی محورها شاهد کاهش قابل توجهی از تصادف‌ها در سطح محورهای استان باشیم.