شناسهٔ خبر: 179131 - سرویس استان‌ها

دیدار معاونین وزیر راه و شهرسازی با استاندار خوزستان به منظور تسریع در تکمیل پروژه‌های مسکن و راه

ببینید | دیدار معاونین وزیر راه و شهرسازی با استاندار خوزستان در دیدار معاونین وزیر راه و شهرسازی با استاندار خوزستان بر تکمیل پروژه‌های مسکن و توسعه راهها تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، رضا انجم شعاع معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و مسعود بیات منش، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی همراه با روح‌الله عمادی مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان با علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست بر تکمیل پروژه‌های مسکن و توسعه راهها ، نوسازی ابنیه‌های ناپایدار و ناکارآمد و محرومیت‌زدایی از محله‌های هدف بازآفرینی تاکید شد.

پیش از این دیدار آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شد و روح الله عمادی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی خوزستان معارفه و از تلاش‌های مسعود بیات‌منش مدیرکل سابق این دستگاه تقدیر شد.

عمادی پیش از این مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان بود. وی همچنین تصدی مدیرکلی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد و مسئولیت ستاد بازسازی اماکن زلزله‌زده مسجدسلیمان را در کارنامه کاری خود دارد.

فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی در حکمی بیات منش مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان خوزستان را به عنوان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان خود منصوب کرد.