شناسهٔ خبر: 179161 - سرویس استان‌ها

واگذاری زمین به اقشار خاص ومددجویان در اولویت راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

کمیته امداد سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن و به منظور خانه دار شدن آحاد مختلف مردم تامین اراضی مورد نیاز برای اقشار خاص و مددجویان واجد شرایط در اولویت کاری قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، رسول عطایی در جلسه بررسی تامین زمین مددجویان در کمیته امداد امام(ره)اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده متقاضیان خاص از جمله مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید در صورت دارا بودن شرایط تخصیص زمین، می‌توانند از مزایای طرح نهضت ملی مسکن بهرمند شوند.

عطایی افزود: همکاری های مشترک با کمیته امداد امام (ره )در حوزه های رو بنایی و زیربنایی بخصوص در راستای اشتغال زایی مددجویان در محلات کوی سالار؛ بادکی و کشتارگاه ارومیه ،در سطح ملی منحصربه فرد بوده و تاثیرات مثبت احداث خانه سلامت، کتابخانه و فضاهای آموزشی و احداث مدارس در محلات هدف طرح بازآفرینی شهری قابل لمس است. واگذاری زمین به اقشار خاص ومددجویان در اولویت راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی واگذاری زمین به اقشار خاص ومددجویان در اولویت راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی