شناسهٔ خبر: 179252 - سرویس استان‌ها

ایمن سازی ۲ تقاطع همسطح مستعد حادثه در راه‌های بخش نوبران شهرستان ساوه

شجاع سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای غرق آباد در استان مرکزی از ایمن سازی دو تقاطع همسطح مستعد حادثه در محور نوبران - گزل دره (جاده بیات) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، علی اصغر سلیمی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای غرق آباد، از ایمن سازی دو تقاطع هم‌سطح روستاهای سنگستان و سامان در بخش نوبران شهرستان ساوه خبر داد.

وی افزود: این دو تقاطع در کیلومتر ۱۶ محور نوبران - گزل دره هستند که در راستای افزایش سطح ایمنی در محورهای مواصلاتی و کاهش تصادفات، با احداث روشنایی نقطه‌ای ایمن سازی شدند.

سلیمی اظهار کرد: این اقدام با هم افزایی، مشارکت و همکاری راهداری غرق آباد با دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی دو روستای سامان و سنگستان انجام شده است که مسلماً نقش ویژه‌ای در افزایش سطح ایمنی و کاهش تصادفات در پی خواهد داشت.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را دو میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری شوراهای اسلامی و دهیاری‌های دو روستای سنگستان و سامان خدمتی دیگر برای کاربران جاده‌ای انجام شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای غرق‌آباد در ادامه وعده بهره‌برداری از پروژه احداث روشنایی در تقاطع محور قدیم ساوه - همدان با محور نوبران - تفرش را نیز داد و گفت: بخش اعظم این پروژه انجام شده و با تهیه و نصب ترانس و سایر اقدامات جانبی، این تقاطع نیز به‌زودی و قبل از شروع فصل زمستان روشن خواهد شد.