شناسهٔ خبر: 179386 - سرویس استان‌ها

دیدار چهره به چهره مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با مردم

شاکرمی ملاقات 2 در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان؛ملاقات عمومی مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان با شهروندان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی«لرستان» ملاقات مردمی بهزاد شاکرمی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان و معاونین مجموعه در راستای تکریم ارباب رجوع و شنیدن بدون واسطه مشکلات در حوزه راه؛املاک؛مسکن و .... مراجعان در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

شاکرمی با ذکر این گفته از مقام معظم رهبری که باید با مردم و در میان مردم باشید؛گفت:از نزدیک پای صحبت مردم نشستن یکی از شاخص‌های اعلام شده از سوی معظم له برای مدیران است.

وی تحسین و تکریم مردم را یک وظیفه مهم و اساسی دانست و عنوان کرد: فلسفه کاری و وجودی برنامه ملاقات عمومی مدیران با مردم بهبود و سرعت بخشیدن در روند رسیدگی به مطالبات آنها می باشد و این دیدارها باید نتیجه اثر بخش داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در پایان یادآور شد: استمرار ملاقات های مردمی و پیگیری خواسته های مردم از اولویت های ویژه اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان است و به خاطر اهمیت این موضوع؛به معاونین و مدیران مستقر در شهرستان ها هم این مهم توصیه شده است.

گفتنی است در این دیدار که به صورت جداگانه و رودررو برگزار شد؛هر کدام از مراجعین مسائل و موضوعات خود را مطرح و مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ضمن شنیدن آنها دستورات لازم در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات این افراد را صادر کردند.