شناسهٔ خبر: 179420 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان مطرح کرد؛

واگذاری بیش از یک هزار و ۴۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان تا پایان امسال

علیرضا قاری قران / اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۴۶ هزار و ۴۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن استان دارای قرارداد سازنده است و تا پایان امسال افزون بر یک هزار و ۴۰۰ واحد قابل واگذاری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان تا کنون بالغ بر ۵۲ هزار و ۱۰۰ واحد پروژه تعریف شده است.

وی افزود: در حال حاضر برای افزون بر ۴۶ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی قرارداد با سازندگان امضا شده و واحدهای قابل واگذاری در سطح استان برای این طرح تا پایان سال جاری بیش از یک هزار و ۴۰۰ واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از قراردادهای منعقد شده تا قبل از سال ۱۴۰۰ افزون بر ۸ هزار و ۴۰۰ واحد انبوه‌سازی و ۴۵ واحد واگذاری گروهی بوده است.

وی افزود: از قراردادهای منعقد شده بعد از سال ۱۴۰۰ نیز بیش از ۳۱ هزار واحد انبوه‌سازی و بالغ بر هفت هزار واحد واگذاری گروهی است.

قاری‌قرآن گفت: بیش از ۲۴ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان اصفهان، قرارداد تسهیلات دارد و برای بالغ بر ۳۱ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی نیز پروانه ساختمانی اخذ شد.