شناسهٔ خبر: 17963 - سرویس استان‌ها

افتتاح پروژه‌های اداره راه و شهرسازی شهرستان رودسر در ایام دهه فجر

افتتاح شهریار اسماعیلی رئیس راه و شهرسازی رودسر از افتتاح پروژه های اداره راه و شهرسازی رودسر در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان، شهریار اسماعیلی رئیس راه و شهرسازی رودسر گفت: در سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام ا... دهه مبارک فجر ، پروژه های متعدد راهسازی در رودسر افتتاح شد.

اسماعیلی افزود :  ۱۳ پروژه راهسازی و آسفالت راه‌های اصلی ، فرعی و روستایی به طول ۲۲/۶ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال (چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان) از محل اعتبارات ملی و استانی به مرحله بهره برداری رسیده است.

رئیس راه و شهرسازی رودسر گفت: پروژه آسفالت راه روستایی دوستکوه در بخش مرکزی رودسر، پروژه روکش آسفالت محور فرعی گیل کلایه-املش در جمع مسئولین شهرستان و با حضور پررنگ تلاشگران راهدار افتتاح شد.

اسماعیلی در پایان گفت: در روزهای باقیمانده از این ایام پربرکت سایر پروژه‌های راهسازی افتتاح می‌شود. با اجرای این پروژه ها ضمن ارتقاء درصد برخورداری از آسفالت راه‌های روستایی شهرستان رودسر، گام‌های مهمی در راستای رضایت‌مندی مردم شریف رودسر از عملکرد دستگاه‌های اجرایی، به‌طور اخص اداره کل راه و شهرسازی گیلان برداشته شده و بارقه امید در بین آنان دمیده شده است .

لازم به ذکر است که عملیات زیرسازی بیش از ۳۰ کیلومتر از راههای روستایی در جای جای شهرستان نیز به اتمام رسیده که انشاء ا... به فراخور تخصیص اعتبارات ، یکی پس از دیگری در آینده نزدیک آسفالت خواهد شد.