شناسهٔ خبر: 179730 - سرویس استان‌ها

تجلیل از خادمان حسینی راهدار کرمان در سالروز تاسیس سازمان راهداری

خادمان حسینی در آیینی با شکوه از خادمان حسینی راهدار استان کرمان همزمان با گرامیداشت سال روز تاسیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان) مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در مراسمی که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد، ضمن تبریک این روز از زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر راهداران جنوب استان به‌ویژه در ایام اربعین حسینی تجلیل کرد و گفت: "راهداران عزیز ما با ایثار و از خودگذشتگی، شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به هموطنان هستند و در ایام اربعین نیز با راه‌اندازی موکب سیار و اجرای پویش چشم به راهیم در پایانه مرزی شلمچه، حضوری فعال و مؤثر داشتند. 

 وی از زحمات بی‌دریغ این عزیزان که به نمایندگی از خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان به ارایه خدمات مطلوب به زائران امام حسین (ع) پرداختند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان یادآور شد: در طول ۳۰ سال گذشته، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تحولات شگرفی را در صنعت حمل و نقل کشور ایجاد کرده است و این دستاورد بزرگ مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی تمامی همکاران از جمله راهداران، رانندگان و صنوف و شرکت های حمل و نقل است.