شناسهٔ خبر: 179911 - سرویس استان‌ها

تکمیل ساختمان نمازخانه بین راهی در محور دلیجان به اصفهان

نمازخانه معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: مراحل احداث نمازخانه بین راهی در محور دلیجان به اصفهان تکمیل شده و به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، محمد محسنی معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی از تکمیل مراحل اجرایی یک ساختمان جدید الاحداث نمازخانه بین راهی در محور دلیجان - اصفهان محدوده روستای رباط ترک خبر داد و گفت: عملیات احداث ساختمان این نمازخانه به ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی خود رسیده و در حال حاضر مشغول اجرای راه دسترسی برای ورودی و خروجی آن هستیم.

به گفته وی هزینه احداث نمازخانه بین راهی رباط ترک برابر با ۴۷ میلیارد ریال بوده که امیدواریم مورد رضایت کاربران جاده‌ای در استان مرکزی واقع گردد.

محسنی یادآور شد: احداث نمازخانه‌های بین راهی بر اساس تفاهم‌نامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ستاد اقامه نماز صورت گرفته که تاکنون یک نمازخانه در محور قدیم ساوه - همدان محدوده قیطانیه احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و نمازخانه بین راهی رباط ترک دومین نمازخانه‌ای است که در این راستا در استان مرکزی بنا شده است.

وی تصریح کرد: این نمازخانه با زیربنای ۱۴۰ مترمربع و ۱۸۶ مترمربع محوطه دارای دو قسمت مجزای نمازخانه خواهران و برادران، فروشگاه و سرویس بهداشتی است که بر اساس معماری ایرانی اسلامی با در نظر گرفتن استانداردهای لازم برای استفاده معلولین و توان خواهان طراحی و اجرا شده است.