شناسهٔ خبر: 18011 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی بجنورد خبر داد:

افتتاح حدود ۲۵ کیلومتر راه روستایی در خراسان شمالی همزمان با دهه فجر

بدیعی مقدم رئیس اداره راه و شهرسازی بجنورد از افتتاح حدود ۲۵ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان خراسان شمالی همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، احمد فیروزه با اعلام این خبر گفت: احداث و بهسازی و آسفالت بیش از ۸ کیلومتر راه روستایی دو راهی گیفان به ایزمان پایین با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال در این دهه انجام شد.

وی افزود: همچنین روکش آسفالت ۲ کیلومتر راه روستایی طراقی ترک با اعتبار یک میلیارد ریال و روکش آسفالت راه روستایی آنتنی توت با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه های افتتاحی در این ایام بود.

فیروزه گفت: در این میان روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر راه روستایی سریوان به کلانتر با اعتبار ۵ میلیارد ریال و روکش ۴و نیم کیلومتر راه روستایی چناران به چهار خروار نیز از دیگر پروژه هایی بود که در این دهه افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان بجنورد اعتبار کلی این ۲۵ کیلومتری که امروز توسط معاون امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل و مدیران شهرستانی، مورد بهره برداری قرار گرفت را ۳۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال ذکر کرد.

لازم به یادآوری است در ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۹۲ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان با اعتبار ۱۷۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح می شود که تعدادی از آنها در شهرستان های مختلف افتتاح شده و تعدادی نیز تا پایان این دهه افتتاح می شود.