شناسهٔ خبر: 18031 - سرویس استان‌ها

افتتاح ۵۳۷۱ واحد مسكن مهر استان كرمانشاه در هفتمين روز از دهه مبارك فجر

مسکن مهر کرمانشاه مديركل راه و شهرسازي استان کرمانشاه از حضور قائم مقام وزير در امر مسكن مهر كشور و افتتاح پروژهاي مسكن مهر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه، در هفتمين روز از دهه مبارك فجر مجتمع ۵۲۰ واحدي رضوان كرمانشاه و همزمان با آن ۵۳۷۱ واحد مسكن مهر به مناسب اين ايام ميمون و مبارك در اختيار متقاضيان قرار گرفت.

احمد اصغري مهر آبادي در اين مراسم ضمن اشاره به افتتاح واحدهاي مهر در استان در اين ايام گفت: مطمئنا تلاش بي وقفه عزيزان در راه و شهرسازي استان كرمانشاه مهمترين عامل اين رشد در شرايط فعلي است.

وي افزود: كار ساختماني ۹ هزار واحد ديگر هم به اتمام رسيد، كه با تامين زيرساخت ها تا خرداد سال آينده اين تعداد هم به بهره برداري مي رسد.

مهر آبادي افزود: در سطح كشور ۲ ميليون و ۲۲۰ هزار واحد مهر وجود دارد كه از اين تعدد يك ميليون و ۸۵۶ هزار واحد به اتمام رسيده است.

در ادامه بهادري با اشاره به جزئيات و مشخصات پروژه رضوان گفت: تاكنون از مجموع۵۳۰۰۰ واحد مسكن مهر استان ۳۷۰۰۰ واحد به متقاضيان تحويل داده شده و باقي مانده با توجه به پيشرفت فيزيكي ۹۰ درصدي با تامين اعتبار مورد نياز و همكاري ساير دستگاه هاي خدمات رساني مرتبط با اين مهم تا پايان سال ۹۵ با توجه به تاكيد مقام عالي وزارت به اتمام خواهد رسيد.

بهادري در پايان به يك آمار كشوري اشاره كرد و گفت: عبور واحدهاي افتتاحي از مرز ۷۰۰ هزار واحد، نشان از كار ارزشمند و سازنده دولت و پيگيري هاي مصمم وزارت راه و شهرسازي بخصوص وزير محترم است.