شناسهٔ خبر: 180479 - سرویس استان‌ها

پاسخگویی به ۲۱۲ هزار تماس مردمی سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان

پاسخگویی به ۲۱۲ هزار تماس مردمی سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان كرمان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به تماس های گرفته شده با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان در شش ماه نخست سال جاری گفت: در این مدت حدود ۲۱۲ هزار تماس تلفنی با کارشناسان مرکز برقرار شده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، علی عبداللهی با بیان این مطلب که ۲۱۲ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان برقرارشده است، اظهار کرد: بخش عمده تماس‌های ثبت شده با موضوعاتی نظیر؛ حریم راه و مشکلات رویه آسفالت، رفع عیب تابلوها و علائم، رفع چاله‌های مخاطره آمیز در جاده‌ها و آشکارسازی موقعیت غیرمنتظره، تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه راه‌ها و.. مرتبط بوده است.

 عبداللهی افزود: در حوزه حمل و نقل نیز شکایت متعددی ثبت شده است که در این رابطه می‌توان به، عدم پرداخت کرایه بار توسط شرکت‌های باربری، عدم صدور بلیت در مبدا سفر، تخلفات رانندگی توسط رانندگان بخش مسافر، خستگی و خواب آلودگی راننده در طول سفر، برخورد نامناسب با مسافران، مسافرگیری غیرمجاز در حین سفر و عمده تماس‌ها در حوزه حمل‌ونقل مربوط به تاخیر ناوگان در آغاز سفر اشاره کرد.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با بیان این مطلب که کارشناسان حوزه‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کار پاسخگویی به تماس‌های ۱۴۱ را با جدیت پیگیری می‌کنند، گفت: ۱۴۱ آسان‌ترین پل ارتباطی ما با مردم است.