به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) سعید کریمی رئیس مرکز مدیریت راه های استان همدان ضمن اشاره به پاسخگویی به بیش از ۹۷۰۰ هزار تماس در مرکز مدیریت راههای استان تا تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ اظهار داشت: بخش عمده تماسهای ثبت شده با موضوعاتی نظیر؛ حریم راه و مشکلات رویه آسفالت، رفع عیب تابلوها و علائم، رفع چالههای مخاطرهآمیز در جادهها و آشکارسازی موقعیت غیرمنتظره، تخلیه نخالههای ساختمانی در حاشیه راهها و.. مرتبط بوده است.
کریمی افزود: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ بهصورت ۲۴ ساعته آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعات، چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بینراهی موجود و غیره را به تماسگیرندگان ارائه میکند.
رئیس مرکز مدیریت راه های استان همدان با بیان این مطلب که کارشناسان حوزههای راهداری و حملونقل جادهای کار پاسخگویی به تماسهای ۱۴۱ را با جدیت پیگیری میکنند، گفت: این سامانه، پل ارتباطی کاربران جادهای با اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان است و کاربران میتوانند شکایات، انتقادات و پیشنهادهای خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی اقدام شود.