شناسهٔ خبر: 181355 - سرویس هوایی

سامانه ثبت شکوائیه اینترنتی مسافران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شد

سامانه ثبت شکایت سامانه ثبت و پیگیری شکوائیه مسافران پروازهای «هما» در تارنمای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره کل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سامانه ثبت و پیگیری شکوائیه مسافران پروازهای «هما» در تارنمای این شرکت راه‌اندازی شد. 

این سامانه در چهار بخش طرح شکوائیه مسافر، مشتری بار، آژانس‌ها و کارکنان «هما» طراحی شده است. در بخش مسافر ۱۵ موضوع شامل تاخیر پرواز، خسارت جامه‌دان، مشکلات داخل پرواز، اضافه بار، رزرو بلیت، استرداد و ... در نظر گرفته شده است. به طوری که مسافران می‌توانند ضمن ثبت شکایات خود، مستندات مربوطه را نیز ارسال کنند.

سامانه مذکور در بخش «میز خدمت» تارنمای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به نشانی iranair.com قابل دسترسی است.

مسافران با ورود به بخش مورد نظر و ثبت شکوائیه خود کد پیگیری دریافت می‌کنند که با ارائه این کد در بخش پیگیری می‌توانند از مسیر طی شده شکوائیه خود و نتیجه بررسی مطلع شوند.