شناسهٔ خبر: 18211 - سرویس استان‌ها

نریمان در افتتاحیه پروژه‌های عمرانی شهر رامین مطرح کرد:

امیدواریم بتوانیم حقوق شهروندی مردم شهر رامین را به جا بیاوریم/ افتتاح ۷ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان

محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: بهره برداری از پروژه های عمرانی در شهر جدید رامین با هدف ایجاد یک شهر مطلوب و استاندارد در کنار شهر اهواز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن نریمانی در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی شهر رامین که امروز ۲۲ بهمن ماه در این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با ایجاد شهر جدید رامین و با به‌وجود آمدن خدمات روبنایی و زیربنایی مورد نیاز در این شهر بتوانیم حقوق شهروندی مردم این شهر را به جا بیاوریم.

وی افزود: وضعیت جغرافیایی شهر رامین و با توجه به طراحی ارتباطات مناسب برای این شهرستان و عنایتی که مسئولین نسبت به این شهر دارند، امیدواریم این شهر به یک شهر جدید برتر تبدیل شود.

نریمانی تصریح کرد: برای اینکه شاهد شهری مطلوب در همه زمینه ها باشیم، نیازمند ابتکارات و ابداعات جدید در این شهرستان هستیم و امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب این شهر را به شبکه ریلی کشور متصل کنیم.

وی ادامه داد: اقدامات مناسبی در زمینه حمایت از انرژی های پاک در این شهرستان انجام گرفته است و در همین راستا برای روشنایی بخش هایی از معابر این شهرستان از انرژی خورشیدی استفاده می شود.

ایسنا نوشت: اسدی، مدیر عامل شهر جدید رامین نیز با اشاره به پروژه های قابل افتتاح اظهار کرد: هفت پروژه با مجموع اعتبار ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان در این شهر با حضور معاون وزیر افتتاح شد.

وی افزود: ساختمان آموزشی ده کلاسه با مساحت ۱۸۰۰ متر مربع و اعتبار دو و نیم میلیارد تومان، مجتمع تجاری در قالب ۱۵ باب مغازه و مساحت ۷۳۰ متر مربع با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و پروژه روشنایی بلوار اصلی شهر با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

اسدی احداث یک واحد زمین چمن مصنوعی با مساحت ۱۳۳۴ مترمربع و اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان، زیرسازی و آسفالت با مساحت ۲۲ هزار مترمربع و اعتبار یک میلیارد تومان و کلنگ زنی دو پارک با اعتبار مجموع دو میلیارد تومان را از دیگر پروژه ها برشمرد.