شناسهٔ خبر: 18278 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان:

فاصله لارستان به شرق کشور ۶۰ کیلومتر کاهش می‌یابد

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در بازدید از پروژه‌های راهداری و راهسازی شهرستان‌های جویم و لارستان گفت: فاصله لارستان به شرق کشور ۶۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، در بازدید شش ساعته محمدرضا باقری فرد مدیرکل، از حوزه اداره راه وشهرسازی جویم و لارستان از پروژه‌های راهداری و راهسازی این حوزه‌ها بازدید به عمل آمد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در بازدید خود از تونل بزن عنوان داشت : محور جهرم به لار به دلیل اینکه نزدیکترین و ایمن‌ترین مسیر برای دسترسی به آب‌های نیل گون خلیج فارس بوده و پرتردد است از اهمیت زیادی برخوردار است و در حال حاظر طی چند ماه اخیر اقدامات خوبی از نظر ایمن‌سازی ورودی و خروجی و داخل تونل صورت گرفته است و از نظر ایمنی از وضعیت خوبی برخوردار است.

وی در ادامه از ورودی‌های جویم و بنارویه بازدید کرد و حذف چند نقطه پرحادثه و ایمن‌سازی ورودی بنارویه را در دستور کار قرار داد.

باقری فرد در خصوص محور لار- زرین دشت نیز افزود: این محور یکی از محورهای مهم این اداره کل است که با بهره‌برداری از این محور فاصله لار به شهرها و استان‌های شرقی کشور ۶۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: طول این محور ۴۵ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر آن در حوزه این اداره کل قرار دارد و تعداد ۳۷ دستگاه پل با دهانه ۲ تا ۵ متری در این محور باید ساخته شود که در حال حاضر عملیات احداث این پل‌ها به اتمام رسیده و امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر به بهره‌برداری برسانیم.