شناسهٔ خبر: 182808 - سرویس جاده‌ای

برقراری بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تماس هموطنان با سامانه ۱۴۱ در آبان ماه امسال

141 خراسان رضوی معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در آبان ماه ۱۴۰۳، در مجموع یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۳۱ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور برقرار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محمد تیموری با بررسی وضعیت عملکرد سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۴۱ در آبان ماه امسال، از افزایش ۴۶ درصدی تماس‌ها با این سامانه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۳۱ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور در این مدت برقرار شده است.

وی عنوان کرد: بیشترین سهم تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۴۱ به ترتیب برای استان‌های مازندران با ۳۴ درصد، تهران با ۳۰ درصد و البرز با ۶ درصد ثبت شده است.

به گفته معاون برنامه‌ریزی این سازمان، در آبان ماه امسال در مجموع ۱۱۱ هزار و ۱۸۷ تماس تلفنی در بخش پاسخگویی (ستادی و استانی) با سامانه ۱۴۱ برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲، رشد یک درصدی را نشان می‌دهد، از این مجموع سهم بخش پاسخگویی ستاد به تماس‌های این سامانه، با ۵۰ هزار و ۸۴۰ تماس معادل ۴۶ درصد مجموع تماس‌ها بوده و در بخش استانی با ۵۴ درصد پاسخگویی به تماس‌ها، مجموعأ ۶۰ هزار و ۳۴۷ تماس برقرار شده است.

تیموری، مجموع بازدید کاربران از وب‌سایت ۱۴۱ در آبان ماه امسال را یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۷۹۹ بازدید عنوان و تصریح کرد: بازدید کاربران در این بازه زمانی افزایش ۱۳۴ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، همچنین در این بازه زمانی، ۲۰۳ هزار و ۵۴ بازدید کاربران از اپلیکیشن ۱۴۱ به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲، افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: مجموع پیامک‌های ارسالی به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ در آبان ماه امسال ۳۹ هزار و ۳۶۳ پیامک بوده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۷ درصدی را نشان می‌دهد.