شناسهٔ خبر: 18321 - سرویس استان‌ها

همزمان در سراسر كشور:

آزمون ورود به حرفه مهندسان، در خراسان شمالی برگزار می‌شود

آزمون سرپرست اداره نظام مهندسي و مقررات ملي ساختمان و توسعه فن آوري هاي نوين ساخت اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالي گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، كاردان هاي فني ساختمان و تعيين صلاحيت معماران تجربي همزمان در سراسر كشور در خراسان شمالي برگزار مي شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی مجيد محمدي گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان، كاردانهاي فني ساختمان و تعيين صلاحيت معماران تجربي در روزهاي پنجشنبه ۹۴/۱۱/۲۹ و جمعه ۹۴/۱۱/۳۰ در این استان برگزار می شود.

وي مکان برگزاری این دوره از آزمون را دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد اعلام کرد و افزود: اين آزمون در دو شيفت صبح و بعدازظهر روزهاي پنجشنبه و جمعه برگزار می شود.

وی گفت: لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمونهای یادشده از روز یکشنبه مورخ ۲۵ بهمن ۹۴ لغایت سه شنبه ۲۷ بهمن ۹۴ در سامانه آزمونهای ورود به حرفه فعال است و کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه در تاریخ‌های مذکور ضمن مراجعه به سامانه مربوطه به آدرس www.inbr.ir کارت خود را دریافت نمایند.

محمدي گفت: اين آزمون در رشته هاي مهندسي عمران – شهرسازي – معماري-نقشه برداري -تاسيسات مكانيكي و برقي برگزار مي شود كه مجموعا ۱۲۴۰ نفر از رشته هاي فوق در آزمون ثبت نام نموده اند. 

وی افزود: در رشته هاي مقطع كارداني عمران- معماري تاسيسات برقي و نقشه برداري ۱۸ نفر شركت كرده اند و در رشته تعيين صلاحيت معماري تجربي ۵ شركت كننده ثبت نام نموده اند.

سرپرست اداره نظام مهندسي و مقررات ملي ساختمان و توسعه فن آوري هاي نوين ساخت اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالي در پايان گفت: مجموعا ۱۲۶۳ نفر در اين آزمون ثبت نام نموده و شركت مي نمايند.