شناسهٔ خبر: 18403 - سرویس هوایی

فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان برای نجات جان بیمار عراقی

هواپیمایی زاگرس یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی زاگرس که شب گذشته در مسیر مشهد- اهواز در حال پرواز بود، به علت بروز ناراحتی قلبی برای یکی از مسافران مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان شد.

به‌ گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور، پرواز ۴۰۳۵ هواپیمایی زاگرس عصر دیروز فرودگاه مشهد مقدس به سمت اهواز ترك کرد که ساعتی بعد در طول پرواز یكی از مسافران خارجی دچار ناراحتی قلبی شد كه پس از انجام كمك های اولیه مهمانداران و پزشك پرواز خلبان پرواز مذكور اولویت را در انجام فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان تشخیص داده و در ساعت ۲۰:۱۳ دقیقه در فرودگاه اصفهان فرود اضطراری و مسافر پرواز به بیمارستان اعزام و از خطرات احتمالی نجات یافته است.

مسافر یاد شده که فردی ۳۷ ساله و از اتباع عراق بود، در حالی که هواپیما در فضای اصفهان در حال پرواز بود دچار ناراحتی در ناحیه قفسه سینه شد که بلافاصله با واکنش مهماندار و یکی از مسافران که پزشک بود، مواجه شد.

مهماندار و پزشک مسافر با انجام اقدامات اولیه روی بیمار مراتب رابه خلبان گزارش دادند و خلبان بلافاصله برای نجات جان بیمار تقاضای فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان کرد.

پس از فرود، بیمار یاد شده سریعا توسط عوامل فرودگاهی به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت.حال این تبعه عراقی هم  اینک خوب گزارش شده است.