شناسهٔ خبر: 18416 - سرویس استان‌ها

توسط مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان فارس؛

محدودیت‌های ترافیکی شهرستان فیروزآباد اعلام شد

جاده توسط مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، محدودیت‌های ترافیکی شهرستان فیروزآباد طی اطلاعیه‌های ۶۵ و ۶۶ این مرکز اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی و به نقل از مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، محدودیت‌های ترافیکی شهرستان فیروزآباد طی اطلاعیه‌های ۶۵ و ۶۶ این مرکز اعلام شد.

بر اساس این گزارش و بر اساس اطلاعیه ۶۵ در محور فیروزآباد- کوار (کیلومتر ۲ الی ۴) از تاریخ  ۲۶ بهمن لغایت ۶ اسفند ۹۴ از ساعت ۸ صبح الی ۴ بعدازظهر شاهد اجرای عملیات تعریض و شانه‌سازی خواهیم بود که در این عملیات اجرایی تردد همزمان با اجرای عملیات صورت می‌گیرد.

مرکز مدیریت راه‌های فارس هم چنین در اطلاعیه ۶۶ خود، در محور فیروزآباد- کوار (کیلومتر ۱۲ الی ۱۵) به اجرای عملیات تعریض و شانه‌سازی دیگری اشاره کرده است که از ۷ تا ۲۰ اسفند اجرایی خواهد شد که در این عملیات نیز ترافیک همزمان با اجرای عملیات صورت می‌گیرد.

لذا از کلیه کسانی که قصد تردد در محورهای ذکر شده در تاریخ‌هایی که اعلام شد را دارند تقاضا داریم به علائم جاده‌ای و هشدارهای راهداران توجه کنند، از سبقت‌های غیرمجاز بپرهیزند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

قابل ذکر است کاربران جاده‌ای می‌توانند با سامانه ۱۴۱ و هم چنین شماره تماس ۳۷۲۶۶۶۲۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان فارس مطلع و گزارشات، انتقادات و پیشنهادات خود را به مرکز مدیریت راه‌های استان اعلام نمایند.

هم چنین با عضویت در کانال تلگرامی مرکز مدیریت راه‌های استان با آدرس telegram.me/MCRfars می‌توانید از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوید.