شناسهٔ خبر: 18430 - سرویس مسکن و شهرسازی

در نهمین نشست ایران‌شهر صورت می‌گیرد:

بررسی «جایگاه عرفان و تصوف اسلامی در اندیشه ایران‌شهری»

شهرام پازوکی پژوهشگر ایرانی فلسفه و عرفان در نهمین نشست ایران‌شهر به تشریح «جایگاه عرفان و تصوف اسلامی در اندیشه ایران‌شهری» می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نهمین نشست از سلسله نشست‌های ایران‌شهر با عنوان «جایگاه عرفان و تصوف اسلامی در اندیشه ایران‌شهری» روز سه‌شنبه چهارم اسفندماه ۹۴ برگزار می‌شود.

دکتر شهرام پازوکی پژوهشگر ایرانی فلسفه و عرفان، عضو هیئت علمی موسسه حکمت و فلسفه ایران و عضو گروه فلسفه فرهنگستان هنر ایران به عنوان سخنران در این نشست حضور خواهد داشت.

هشتمین نشست از سلسله نشست‌های ایران‌شهر با عنوان «شهر آرمانی، شهر واقعی» با سخنرانی دکتر حسین ایمانی جاجرمی، هفتمین نشست از سلسله نشست‌های ایران‌شهر با عنوان «بازخوانی مفهوم ايران‌شهر» با سخنرانی مهندس سید محمد بهشتی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری، ششمین نشست از سلسله نشست‌های ایران‌شهر با عنوان «مدلی برای تحلیل ایران‌شهر» با سخنرانی شهین‌دخت خوارزمی، پنجمین نشست با عنوان «شهر در اندیشه ایران‌شهری» با سخنرانی دکتر سیدمحسن حبیبی و چهارمین نشست نیز با موضوع «شهر ایرانی به مثابه زمینه ارتباطات انسانی، ضرورت مطالعه عرصه‌های شهری و حوزه عمومی، از شارستان تا امروز» با سخنرانی دکتر هادی خانیکی، سومین نشست با سخنرانی اسماعیل بنی اردلان با عنوان «طرح توسعه اندیشه ایران‌شهر»، دومین نشست با سخنرانی احمد سعیدی‌نیا با عنوان طرح «توسعه اندیشه ایران‌شهر» و اولین نشست با سخنرانی دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شده بود.

نهمین نشست از این سلسله‌نشست‌ها از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در خانه گفتمان شهر و معماری(خانه‌ای از معماری وارطان) واقع در خیابان طالقانی غربی، میدان فلسطین، پلاک ۵۱۴ برگزار می‌شود.