شناسهٔ خبر: 18460 - سرویس استان‌ها

در استان قزوین؛

دومین نوبت آزمون نظام مهندسی سال ۹۴ برگزار می‌شود

آزمون آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی سازمان نظام مهندسی ساختمان روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری ۲۹ و ۳۰ بهمن در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد عبدالرزاقی سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان این اداره کل با اعلام این خبر گفت: این آزمون در ۱۸ بخش مختلف و برای سه سطح كارشناسي، كارداني و تجربي همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار می‌شود.

عبدالرزاقی در این راستا داد: این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری ۲۹ و ۳۰ بهمن در دو نوبت صبح و بعدازظهر در چهار حوزه پیش‌بینی شده شامل دانشگاه پیام نور قزوین، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) هنرستان شهید انصاری و سالن ورزشی شهید رجایی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

سرپرست اداره نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی افزود: شرکت کنندگان در این آزمون که به طور سراسری در کل کشور برگزار می‌شود در ۷ رشته اصلي عمران، معماري، تاسيسات مكانيكي، تاسيسات برقي، نقشه برداري، شهرسازي و ترافيك مورد سنجش قرار گرفته و در صورت کسب ۵۰ درصد از نمره امتحان پروانه اشتغال به کار مهندسی دریافت خواهند کرد.

عبدالرزاقی با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در این دوره از آزمون ۲۳۸۸ نفر است، گفت: در آزمون نوبت اول سال ۹۴ که در مرداد ماه سال جاری برگزار شد ۲۸۱ نفر پذیرفته شده و موفق به دریافت پروانه اشتغال به کار از این اداره کل شده‌اند.

این مسئول از شرکت کنندگان خواست راس ساعت مقرر در محل‌های مشخص شده حضور یافته و ضمن همراه داشتن موارد مورد نیاز آزمون از آوردن لوازم اضافی منع شده در کارت ورود به جلسه خودداری نمایند.