شناسهٔ خبر: 18468 - سرویس استان‌ها

مديريت فنی و اجرايی اداره كل راه و شهرسازی گلستان:

عمليات اجرايی بيمارستان بندرگز در غرب گلستان به پايان رسيد

بیمارستان مديريت فني و اجرايي اداره كل راه و شهرسازي گلستان از اتمام عمليات اجرايي پروژه بيمارستان ۹۶ تختخوابي بندرگز در غرب استان با اعتباري حدود ۲۶۰ ميليارد ریال خبر داد و گفت: اين بيمارستان عصر روز گذشته ۲۷ بهمن ماه جاري جهت تجهيز و شروع خدمات درماني به مردم شريف منطقه به طور موقت به دانشگاه علوم پزشكي استان تحويل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، اسداله پناه يزدان در گفت و گويي خبري گفت: سازمان مجري ساختمان‌ها و تاسيسات عمومي و دولتي وزارت راه و شهرسازي از سال ۸۶ عمليات اجرايي اين پروژه را در قالب ۶۴ تختخواب آغاز كرد اما پس از رايزني و پيگيري مسوولان استاني و به جهت پوشش بخشي از نيازهاي درماني شهرستان بندرگز به ۹۶ تختخواب ارتقاء پيدا كرده است.

وي با ابراز خرسندي از اينكه با تجهيز اين بيمارستان بزودي مردم غرب استان گلستان از مزاياي خدمات درماني به روز و مجهز بهره‌مند خواهند شد، گفت: اين بيمارستان داراي بخش‌هاي بستري داخلي، جراحي، زنان و زايمان، كودكان و نوزادان و مراقبت‌هاي ويژه ICU , CCU, NICU  است.

پناه يزدان از ديگر امكانات اين بيمارستان را، بخش خدمات مراقبتي بيماران و فضاهاي اورژانس، درمانگاه تخصصي، فيزيوتراپي، جراحي زنان و زايمان و داروخانه و بخش خدمات درماني و مجموعه راديولوژي و آزمايشگاه بيان كرد.

وي افزود: در حوزه خدمات تشخيصي و مجموعه اداري و پشتيباني نيز، اين بيمارستان داراي دفاتر اداري و رستوران، آشپزخانه و غيره است.

مدير فني و اجرايي راه و شهرسازي گلستان، متراژ اين بيمارستان را ۲۷ هزار مترمربع و زيربناي آن را، هشت هزار و ۷۵۵ متر مربع و مكان آن را در حاشيه راه‌هاي مواصلاتي روستاي گز در شهرستان بندرگز بيان كرد.

پناه يزدان متذكر شد: به ميمنت سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، عمليات اجرائي پروژه پس از تكميل و به جهت تجهيز و شروع خدمات درماني به مردم شريف منطقه به دانشگاه علوم پزشكي استان تحويل شده است.