شناسهٔ خبر: 18479 - سرویس وزارتی

وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

مکاتبه‌ای درباره محور در حال احداث چرم‌شهر-قزوین نشده است/ وزارت راه دولت یازدهم بهترین ارتباط را با میراث فرهنگی دارد

عباس آخوندی در جمع خبرنگاران وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نخستین همایش میراث‌فرهنگی و توسعه پایدار گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هیچگونه مکاتبه‌ای با وزارت راه و شهرسازی درباره محور در حال احداث چرم‌شهر-قزوین نداشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دکتر عباس آخوندی امروز چهارشنبه ۲۸ بهمن در حاشیه نخستین همایش میراث‌فرهنگی و توسعه پایدار ضمن بازدید از نمایشگاه عکسی که به همین منظور در موزه ملی ایران برپا بود در جمع خبرنگاران درباره تأثیر احتمالی محور در دست احداث چرمشهر به قزوین بر بافت تاریخی منطقه گفت: وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم بهترین ارتباط را با میراث فرهنگی داشته است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: درباره محور در حال احداث چرم‌شهر-قزوین اما و اگرهایی وجود دارد که مورد تایید باستان‌شناسان نیست ضمن آنکه هیچگونه مکاتبه‌ای از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با وزارت راه و شهرسازی انجام نگرفته است.

آخوندی تاکید کرد: اگر درباره این راه مکاتبه‌ای صورت بگیرد قطعا وزارت راه و شهرسازی به موضوع رسیدگی و تدابیر لازم را اتخاذ خواهد کرد. البته درباره این مورد به خصوص حتما رسیدگی خواهم کرد./