شناسهٔ خبر: 18543 - سرویس استان‌ها

رئيس اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسكن خبر داد؛

افتتاح فاز دوم تعريض محور بردسكن- شهرآباد در خراسان رضوی

تعریض جاده رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بردسكن از افتتاح فاز دوم تعريض محور بردسكن- شهرآباد واقع در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، كامياررضا رياضي در مراسم افتتاح فاز دوم تعريض محور بردسكن- شهرآباد، با اشاره به اهميت ايمن سازي راه‌ها و فراهم آوردن سفري ايمن براي مسافران جاده‌ها گفت: از همين رو يكي از مهمترين اولويت هاي اداره راه و شهرسازي بردسكن، ايمن سازي محورها و راه هاي حوزه استحفاظي اين اداره است.

رياضي با بيان اينكه طول اين محور ۴/۶ كيلومتر است، گفت: اين پروژه در ادامه تعريض و روكش محور بردسكن- كلاته‌نو انجام شده و طي اين عمليات، عرض محور از ۷ متر به ۱۰/۴ متر افزايش يافت.

وي هزينه اجرايي پروژه مذكور را ۷۵۰ ميليون تومان اعلام كرد و گفت: با تعريض اين محور ۱۸ روستا با جمعيتي بالغ بر ۳۵ هزار نفر جمعيت از ترافيك سبك تر و روان تري بهره مند مي‌شوند.

در ادامه اين مراسم، بخشدار شهرآباد از تلاش و زحمات اداره راه و شهرسازي بردسكن تشكر كرد و گفت: تمامي راه هاي روستايي بخش شهرآباد آسفالت شده‌اند كه اين مهم، نشانگر زحمات و تلاش راهداران و اداره راه و شهرسازي بردسكن است.