شناسهٔ خبر: 18595 - سرویس استان‌ها

با حضور وزیر بهداشت انجام می‌شود؛

افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی تاکستان قزوین

ساختمان مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی تاکستان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار قزوین و معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی وزارت راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی در این رابطه گفت: عملیات احداث بخش ساختمانی این بیمارستان با هزینه ۲۲۰ میلیارد ریال به انجام رسیده است.

مانی فر با تاکید بر اهمیت بهره‌برداری از این پروژه افزود: افتتاح این پروژه تاثیر قابل توجهی بر سطح خدمات قابل ارایه به مردم منطقه خواهد داشت و با توجه به موقعیت شهر تاکستان که در محورهای شریانی قزوین – زنجان – همدان قرار گرفته، خدمات این بیمارستان می‌تواند سطح گسترده‌تری را در بر گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص مشخصات این بیمارستان گفت: مساحت اختصاص داده شده برای احداث این پروژه ۸۰۰۰ متر مربع بوده و زیربنای آن نیز ۸۱۳۶ متر مربع است.

مانی فر با اشاره به بخش‌های مختلف ایجاد شده در بیمارستان گفت: بخش‌های جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان، نوزادان، CRS، بستری و همچنین بخش‌های NICU وICU  و CCUاز جمله موارد پیش‌بینی شده در ساختمان این پروژه است.

این پروژه فردا با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار قزوین، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.