شناسهٔ خبر: 186360 - سرویس استان‌ها

تاکید بر بهبود خدمات و افزایش رضایت‌مندی در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان

جنوب کرمان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: تمامی کارکنان این اداره کل با همکاری و همدلی در جهت بهبود خدمات و افزایش رضایت‌مندی مردم تلاش کنند تا شاهد بهبود قابل توجهی از ارائه خدمات به مردم در این اداره کل باشیم.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، ابراهیم امیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن تاکید بر اهمیت تشکیل جلسه کارگروه توسعه مدیریت، به موضوعاتی همچون کمبود نیروی انسانی، کیفی‌سازی نیروی انسانی، امیدآفرینی در میان کارکنان و تخصیص درصد مناطق کمتر توسعه یافته اشاره کرد.

وی همچنین بر ضرورت تشکیل میز خدمت و رسیدگی به حجم بالای درخواست‌های مردمی تاکید کرد.

امیری بر اهمیت پیگیری مصوبات جلسه و اجرای دقیق آن‌ها تاکید کرد.

مهدی صباحی، رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان نیز گزارشی از آخرین وضعیت صدور کدهای دوبعدی ارائه داد و اعلام کرد که این کدها برای تمامی کارکنان صادر شده و در محل کار آنها نصب شده است.

وی همچنین افزود: بنرهای اطلاع‌رسانی در خصوص کدهای دوبعدی در نقاط مختلف اداره نصب شده و از طریق وب‌سایت و فضای مجازی نیز اطلاع‌رسانی شده است.

در این جلسه، بر لزوم اصلاح رویه‌ها و فرآیندهای خدمات جهت تسهیل امور و افزایش رضایت‌مندی ارباب‌رجوع تاکید شد و همچنین، مقرر گردید فهرستی از رویه‌ها و فرآیندهای قابل اصلاح تهیه و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارائه شود.

از دیگر مصوبات این جلسه می‌توان به نصب بنرهای اطلاع‌رسانی کدهای دوبعدی در تمامی طبقات اداره، معرفی حداقل چهار نفر از اعضای کمیته مدیریت بهره‌وری برای شرکت در دوره‌های آموزشی بهره‌وری و دریافت گواهینامه، تعیین یک برنامه اولویت‌دار بهره‌وری در سطح استان بر اساس برنامه‌های ابلاغی در سطح وزارتخانه اشاره کرد.

لازم به ذکر است جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان با حضور مدیرکل و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد و در این جلسه، آخرین وضعیت سامانه رضایت‌سنجی و کدهای دوبعدی پرسنل، ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال ۱۴۰۲ و همچنین فرایندها و رویه‌های ارائه خدمات مورد بررسی قرار گرفت.