شناسهٔ خبر: 18649 - سرویس استان‌ها

اصلاح شانه راه در شهرستان پارس آباد استان اردبیل/ تعمير و نصب تابلو و علائم در راه‌های گرمی

نصب تابلو رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس‌آباد گفت: نقاط حادثه خیز شناسایی شده در محورهای مواصلاتی این شهرستان استان اردبیل اصلاح می‌شود، این در حالی‌ست که به گفته رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی، به منظور تامین ایمنی در محورهای مواصلاتی راهداران این شهرستان نسبت به تعمیر و نصب علایم آسیب دیده در حاشیه راه‌های ارتباطی اقدام كردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد، علی نادری در بازدید از عملیات شانه‌سازی در جاده‌های ارتباطی این شهرستان با اعلام این خبر گفت: به‌دنبال بارندگی‌های پاییز و زمستان در شمال استان برخی قسمت‌های حاشیه جاده‌ها آسیب دیده كه توسط راهداران این اداره مورد ترمیم و بازسازی قرار می‌گیرد.

وی به اصلاح افتادگی شانه راه در كیلومتر ۴۰ محور پارس آباد – اصلاندوز اشاره كرد و گفت: شانه جاده در این قسمت آسیب دیده بود كه به منظور ایمن‌سازی و جلوگیری از حوادث احتمالی با خاكریزی و تسطیح مورد بازسازی قرار گرفت.

نادری همچنین ضرورت حفظ و نگهداری از حریم جاده را متذكر شد و افزود: گشت‌های ویژه راهداری شهرستان پارس آباد با انجام بازیینی‌های مستمر متجاوزین به حریم قانونی راه‌ها را شناسایی و با حكم قضایی نسبت به قلع و قمع احداثات اقدام می‌شود.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد افزود: در مورد اخیر یك واحد بلوك‌زنی در كیلومتر ۱۳ محور پارس آباد – سه راه سربند پس از كسب دستور قضایی با حضور نماینده دادسرا و همكاری نیروی انتظامی تخریب و جمع آوری شد.

همچنین صدیف فرمان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی در بازدید از راه‌های این شهرستان گفت: به دنبال وزش شدید باد و كولاك در استان و تردد وسائط نقلیه در جاده‌ها و برخورد آنها با علائم و تابلوهای حاشیه راه‌ها كه موجب خرابی و سرنگونی آنها شده بود، این علایم توسط راهداران این اداره مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفت.

وی افزود: عملیات راهداری در این شهرستان تعطیلی ندارد و راهداران در تمام فصول سال برای حفظ تردد ایمن و روان هموطنان در محورهای مواصلاتی این شهرستان تلاش می‌كنند.