شناسهٔ خبر: 18686 - سرویس جاده‌ای

سردار تقی مهری در گفتگو با پایگاه خبری مطرح کرد:

تکذیب مخالفت رییس‌جمهور با افزایش صددرصدی جریمه‌های رانندگی/ اعمال مبالغ جدید جریمه‌ها از ۱۶ اسفند/ هشدار به رانندگان برای سفرهای نوروزی

تقی مهری فرمانده پلیس راهور ناجا به هم‌وطنان درباره اعمال قطعی جرایم جدید رانندگی در سفرهای نوروزی هشدار داد و گفت: مطابق مصوبه هیات دولت، اعمال نرخ‌های جدید رانندگی را از نیمه دوم اسفند آغاز می‌کنیم.

سردار تقی مهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره کاهش مجدد نرخ جدید جریمه‌های رانندگی در پی مخالفت رییس‌جمهوری با افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ‌های قبلی، اظهار کرد: این اظهارات واقعیت ندارد و ما مطابق مصوبه هیات دولت، اعمال نرخ‌های جدید رانندگی را از نیمه دوم اسفند آغاز می‌کنیم.

فرمانده پلیس راهور ناجا ادامه داد: من نشنیده‌ام که رییس‌جمهوری مخالفت کرده باشد و بر اساس پیشنهادهایی که از طریق وزارت کشور و با امضای وزرای دادگستری، کشور، راه و شهرسازی و فرماندهی نیروی انتظامی به دولت ارایه و تصویب شده بود، ۱۲ تخلف افزایش صددرصدی و یکی از تخلفات هم افزایش ۴۰۰ درصدی دارد که شامل تخلف «حرکت با سرعت ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر در بزرگراه‌ها» است و ۲۸ تخلف هم افزایش ۵۰ درصدی داشته و سایر تخلفات نیز تغییری نکرده است. بنابراین ما از ۱۶ اسفند این جرایم جدید را اعمال می‌کنیم.

وی به هم‌وطنان هشدار داد که مبلغ‌های جدید جریمه‌های رانندگی قطعا در سفرهای نوروزی به شدت اعمال می‌شود.