شناسهٔ خبر: 18844 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

تمام محورهای فارس آماده استقبال از میهمانان نوروزی است/ خدمات مهندسی را باید به گونه‌ای ارائه دهیم که شایسته نام مهندس باشد

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: خدمات مهندسی را باید به گونه‌ای به مردم ارائه دهیم که شایسته نام و جایگاه مهندس باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان فارس، خداداد مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی فارس در جلسه آمادگی طرح نوروزی گفت: در حوزه ایمنی راه‌ها باید با دید کارشناسی و مهندسی مشکلات و معایب موجود بررسی و برطرف شود.

وی افزود: استان فارس با توجه به اینکه سومین حرم اهل بیت است و دارای مناطق گردشگری و میراثی بسیار است شاهد سیل عظیم میهمانان و مسافران نوروزی می‌باشد.

مقبلی گفت: تمام محورهای فارس آماده استقبال از میهمانان نوروزی است.

 وی از برپایی ایستگاه‌های شادی در مبادی ورودی استان خبر داد و متذکر شد: با هماهنگی‌هایی که با پلیس راه، اورژانس و هلال احمر صورت گرفته است یک گروه از دستگاه‌های مرتبط در طرح نوروزی در این ایستگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس هدف از برپایی ایستگاه‌های شادی را مکانی جهت رفع خستگی و استراحت مسافران اعلام و گفت: با توجه به بررسی‌ها، علل تصادفات، بیشتر در مبادی ورودی و خروجی به علت خواب آلودگی و خستگی رانندگان رخ داده و با برپایی این ایستگاه‌ها می‌توانیم آمار تصادفات را در مکان‌هایی که تفرجگاه و استراحت گاهی نیست پایین بیاوریم.

شایان ذکر است در ادامه جلسه علیرضا سیاهپور مدیر راهداری فارس به بیان گزارش‌هایی در خصوص آمادگی و اقدامات انجام شده در محورهای استان جهت استقبال از میهمانان نوروزی پرداخت.