شناسهٔ خبر: 188760 - سرویس استان‌ها

ثبت بیش از ۴۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان کرمان از ابتدای امسال تاکنون

ازابتدای امسال تاكنون بيش از 450 هزار تماس با سامانه 141 استان كرمان به ثبت رسيده است رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: بیش از ۴۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ این مرکز از ابتدای سال جاری تاکنون در مرکز مدیریت راه های این اداره کل ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، جواد دهقانی با اشاره به این که کارشناسان این مرکز بطور مستقیم پاسخگوی ۵۰ هزار تماس طی این مدت بودند، اظهارداشت: در بخش پیام های مردمی این سامانه نیز بیش از ۲هزارو ۳۰۰ پیام مردمی ثبت شده است.

دهقانی در خصوص ثبت شکایات در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها افزود: شکایات مربوط به راه ۹۴ هزار مورد، شکایات امور مسافری حدود ۲۴ هزار شکایات مربوط به حوزه باری، بیش از ۹۶ هزار و شکایت ایمنی و حریم راه ۷۳۰ مورد بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان این که ۱۴۹ دستگاه دوربین ثبت تخلف در استان کرمان در حال فعالیت است، خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت شبانه‌روز در طول ایام طرح با بهره‌گیری از سامانه‌های ترددشماری و دوربین های نظارتی به اطلاع‌رسانی وضعیت راهها به کاربران جاده ای از طریق سامانه‌های ۱۴۱، تلفن، سایت، اپلیکیشن و سامانه پیام کوتاه می‌پردازد.

دهقانی یادآور شد: اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت ترافیکی بر اساس سامانه ترددشماری در محورهای مورد درخواست کاربر، نمایش تصاویر دوربین های نظارتی بر روی کریدورهای منتهی به شهر کرمان، اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی از طریق تابلوهای پیام متغیر در مقاطع مختلف مسیر، اطلاع‌رسانی مسیرهای مسدود و محورهای جایگزین، برحذر داشتن مردم از تردد در زمان بارش و یخبندان از اقدامات مرکز مدیریت راه های استان کرمان است.