شناسهٔ خبر: 189536 - سرویس استان‌ها

بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه گویای ۱۴۱ استان هرمزگان در ۱۱ ماه گذشته

141 طی ۱۱ ماه گذشته بیش از ۴۳۴ هزار تماس تلفنی با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان هرمزگان برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان هرمزگان، محمد خزایی رئیس مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل گفت: در ۱۱ ماه گذشته ۴۳۴ هزار و ۹۸۱ تماس تلفنی با سامانه گویا ۱۴۱ برقرار شد که از این تعداد ۲۱ هزار و ۷۱۷ تماس با کارشناسان بوده است.

وی افزود: وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت جوی محورها، انسداد جاده ای، محدودیت کارگاهی، شکایات باری و مسافری و... موضوعاتی بودند که از سوی کاربران جاده ای و مسافران مطرح و پیگیری شد.

خزایی تصریح کرد: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هم وطنان و کاربران جاده ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه ریزی برای زمان سفر تهیه شده است و کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم درخصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده ای هستند.

وی ادامه داد: از رانندگان و مسافران تقاضا داریم، قبل از سفر آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها را از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها دریافت کنند.