به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان هرمزگان، محمد خزایی رئیس مرکز مدیریت راه های این اداره کل گفت: در ۱۱ ماه گذشته ۴۳۴ هزار و ۹۸۱ تماس تلفنی با سامانه گویا ۱۴۱ برقرار شد که از این تعداد ۲۱ هزار و ۷۱۷ تماس با کارشناسان بوده است.
وی افزود: وضعیت ترافیکی راه ها، وضعیت جوی محورها، انسداد جاده ای، محدودیت کارگاهی، شکایات باری و مسافری و ... موضوعاتی بودند که از سوی کاربران جاده ای و مسافران مطرح و پیگیری شد.
خزایی تصریح کرد: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هم وطنان و کاربران جاده ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه ریزی برای زمان سفر تهیه شده است و کارشناسان مرکز مدیریت راه ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم درخصوص وضعیت راه ها و حمل و نقل جاده ای هستند.
وی ادامه داد: از رانندگان و مسافران تقاضا داریم، قبل از سفر آخرین اطلاعات وضعیت راه ها را از سامانه های اطلاع رسانی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها دریافت کنند