شناسهٔ خبر: 18979 - سرویس جاده‌ای

حسن‌نیا در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

یک لاین از آزادراه بستان‌آباد به زنجان امروز باز می‌شود/ آخرین وضعیت ایمن‌سازی مسیر شمال به جنوب آزادراه چالوس-مرزن آباد/ برگزاری مانور نوروزی مشترک در هفته پایانی اسفند

راهداری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره آخرین وضعیت آزادراه مسدود شده تبریز-زنجان در محدوده تقاطع بستان‌آباد گفت: تلاش راهداران آن است که یک لاین از مسیر بستان‌آباد به زنجان را امروز باز کنند.

عبدالهاشم حسن‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به انسداد آزادراه تبریز-زنجان محدوده تقاطع بستان‌آباد به دلیل خرابی پل گفت: عصر روز دوشنبه ۱۰ اسفند قسمتی از پل به ابعاد یک متر مربع ریزش کرد و بر همین اساس برای حفظ تردد ایمن خودروها٬ باند بستان‌‌آباد به طرف زنجان مسدود اعلام شد.

وی با بیان اینکه تلاش راهداران آن است که یک لاین از مسیر بستان‌آباد به زنجان را امروز باز کنند و سپس اقدامات مرمتی مسیر در دستور کار قرار می‌گیرد افزود: مسیر آزادراه از سمت زنجان به طرف بستان‌آباد برای تردد خودروها باز است و مشکلی وجود ندارد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره آخرین وضعیت بازگشایی مسیر شمال به جنوب آزادراه چالوس-مرزن آباد واقع در استان مازندران یادآور شد: بارندگی باعث شده بود زیر یکسری سنگ‌ها خالی شود به طوری‌که خطر ریزش در بارندگی‌های بعدی وجود داشت بنابراین هم اکنون سنگ‌های در معرض سقوط خرد و به خارج از محدوده و حریم آزادراه منتقل می‌ِشوند.

وی با بیان اینکه عملیات ایمن‌سازی مسیر شمال به جنوب آزادراه چالوس-مرزن آباد با دقت در حال انجام است ادامه داد: با وجودی که حجم کمی از عملیات باقی مانده اما تلاش آن است که پاکسازی مسیر به طور کامل انجام شود.

حسن نیا از برگزاری مانور نوروزی در هفته پایانی اسفندماه خبر داد و اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان دست‌اندرکار در مدیریت سفرهای نوروزی همچون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای٬ پلیس راهنمایی و رانندگی٬ امداد خودرو٬ هلال احمر و اورژانس به احتمال زیاد روز ۲۵ اسفند مانور مشترک برگزار می‌کنند./