شناسهٔ خبر: 189849 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد؛

صدور گواهینامه ها منوط به ثبت اطلاعات ملکی شهروندان در سامانه املاک و اسکان

جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تاکید بر ثبت اطلاعات ملکی شهروندان در سامانه املاک و اسکان گفت: با همکاری و تعامل پلیس راهور از این پس نیز صدور گواهینامه ها تنها پس از احراز محل سکونت متقاضیان در سامانه املاک و اسکان صادر می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: بهره‌مندی و استفاده از خدمات دستگاه‌های دولتی خدمات رسان منوط به خوداظهاری شهروندان در سامانه املاک و اسکان است و جدیدترین اقدام نیز همین احراز محل سکونت به منظور دریافت گواهینامه‌ها است.

وی افزود: شهروندان استان تهران برای بهره‌مندی و استفاده از خدمات دستگاه‌های دولتی ضروری است نسبت به خوداظهاری و ثبت محل اقامت خود در سامانه املاک و اسکان کشور به نشانی amlak.mrud.ir اقدام کنند.

جنتی همچنین از شهروندانی که پیامک اخطار مالیات بر خانه‌های خالی دریافت کرده‌اند و دچار ابهام یا سوال هستند خواست بری رفع هرگونه ابهام با شماره پشتیبانی ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۶۸ تماس بگیرند.