شناسهٔ خبر: 18999 - سرویس استان‌ها

اجرای عملیات راهداری در شهرستان‌های استان گیلان

لکه گیری عملیات راهداری در شهرستان‌های ماسال، رضوانشهر، شفت و آستارا واقع در استان گیلان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان، نورالدین فاطمی رئیس راه و شهرسازی ماسال از پاکسازی و شانه سازی محور ماسال به کلیدبر خبر داد و گفت: محور پرتردد ماسال به کلیدبر با تلاش عوامل راهداری پاکسازی شد.

فاطمی افزود: پاکسازی علایم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی که در طول چند روز اخیر با نصب پوسترهای تبلیغاتی آسیب دیده بود انجام شده است . همچنین راه روستایی مهدیخان محله ماسال تسطیح و رگلاژ شد.

مهران ایمانی رئیس راه و شهرسازی رضوانشهر از انجام عملیات خط‌کشی حوزه استحفاظی رضوانشهر خبر داد و گفت: با هدف افزايش ايمني تردد و دید كافی در شب، كنترل ترافیك و تسهيل رفت و آمد در راه‌هاي شهرستان، خط‌کشی محورهای شهرستان رضوانشهر  و همچنین  لکه‌گیری آسفالت محور پونل به تالش توسط راهداران رضوانشهر در حال انجام است.

اردشیر علیزاده رئیس راه و شهرسازی شفت گفت: هدایت آب‌های سطحی و بازگشایی قنو محور امامزاده ابراهیم،  ایمن‌سازی حاشیه پل‌های حوزه استحفاظی شهرستان شفت با گاردریل از فعالیت‌های راهداری در شفت است.

انور بی نیاز رئیس راه و شهرسازی آستارا نیز در پایان گفت: با توجه به ظرفیت محورهای ارتباطی شهرستان آستارا بر توسعه گردشگری و ایجاد بستر مناسب برای تردد و اینکه استارا از سمت استان اردبیل ورودی استان گیلان است، نصب تابلوهای اطلاعات گردشگری انجام شده است.