شناسهٔ خبر: 19051 - سرویس استان‌ها

مديركل راه و شهرسازی مازندران:

تضمین سفری ایمن با آمادگی كامل راهداران در نوروز ۹۵

حيدر نوروزی مدیركل راه و شهرسازی استان مازندران از آمادگی كامل راهداران برای ایمن‌سازی محورهای استان در نوروز ۹۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، حیدر نوروزی با بیان این مطلب افزود: باید در هر مكانی كه در حال خدمت‌گذاری به مردم هستیم با تمام توان تلاش و وقت گذاشته و با ارائه برنامه‌های از پیش تعیین شده و منظم از هیچ كوششی برای آبادانی این استان و كشور عزیزمان دریغ ننماییم.

مدیركل راه و شهرسازی استان عنوان نمود: همدلی و هماهنگی و احترام متقابل از جمله فاكتورهای مهم در ارائه یك كار موفق در یك مجموعه بوده و لذا از همه عزیزان تلاشگر در مجموعه راه و شهرسازی استان انتظار ایجاد چنین فضایی را داشته و دارم.

نوروزی در ادامه به اقدامات گسترده در زمینه ایمن‌سازی محورهای ارتباطی استان اشاره و افزود: این اداره كل تمام تلاش خود را بكار خواهد بست تا مسافران نوروزی جاده‌ها در آغاز سال جدید سفری كم خطر را تجربه نمایند.

مدیركل راه و شهرسازی استان ضمن اشاره به این مطلب كه مازندران تنها متعلق به مازنی‌ها نیست بلكه متعلق به كل ایران است، تصریح کرد: حفظ و حراست از حریم راه‌ها از اولویت‌های اصلی این اداره كل بوده و همه رؤسای ادارات تابعه و ستادی باید در پاكسازی حریم راه‌ها فعال و كوشا بوده تا بتوانیم محوری پاك و ایمن را برای رانندگان و مسافرین استان ایجاد نماییم.

نوروزی افزود: پاسخ‌گویی به مسافرین نوروزی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان از طریق دو شماره تلفن ۱۴۱ (گویا )  و ۳۳۳۲۲۳۲۰ (شبانه‌روزی) و سامانه پیام كوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ از دیگر اقدامات این اداره كل برای مسافرین نوروزی است.