شناسهٔ خبر: 19259 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

شناسایی نقاط کور مخابراتی در همه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در چهلمین جلسه کمیسیون حمل و نقل استان گفت: شناسایی نقاط کور مخابراتی در همه محورهای مواصلاتی استان در دستور کار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبداله بهادری در این نشست با توجه به تاکید معاون امور عمرانی استانداری، تهیه لیست نقاط کور مخابراتی در تمام محورهای مواصلاتی استان را به زیرمجموعه‌اش محول کرد تا پس از آن شرکت مخابرات اقدامات لازم را به منظور مرتفع ساختن این مشکل به سرعت عملیاتی کند.

در این نشست مدیر کل راه و شهرسازی استان با توجه به مشکلات ترافیکی و آسیب‌هایی که بار اضافی کامیون‌های حامل در محورها بوجود می‌آورند به کنترل تناژ محموله در این مقوله هم اشاره کرد و مصوب شد با همکاری همه ادارات راه و شهرسازی در سراسر استان به صورت سیار کامیون‌ها مورد کنترل و در صورت نیاز بلافاصله اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان به عنوان متولی در محل حاضر شوند.

همچنین معاون محترم امور عمرانی استانداری کرمانشاه هم تعبیه بیش از پیش تابلوهای متغیر در محورهای اصلی استان را عاملی مهم در اطلاع رسانی بویژه در مواردی که اطلاعیه‌های ضروری باید مورد توجه رانندگان و مسافران قرار گیرد عنوان کرد و بنا شد در این خصوص با همکاری کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی ضمن ارائه تعداد این تابلوها در استان، تعداد مورد نیاز هم با جزئیات نیازمندی‌ها به کمیسیون ارائه شود.

گفتنی است، همکاری شرکت توزیع برق برای جلوگیری از قطعی‌های احتمالی روشنایی‌های مسیر مخصوصا در ایام نوروز، همکاری دستگاه انتظامی و راهنمایی رانندگی برای جلوگیری از بروز تخلفات در نقاط پرخطر و پر تخلف، همچنین هماهنگی‌های دستگاه‌های امدادرسان از دیگر موارد مصوب شده در این نشست است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پایان ضمن تشکر از همکاری همه اعضای این کمیسیون ابراز امیدواری کرد و گفت: با تعامل بیشتر و تلاش مضاعف همه دستگاه‌ها، نوروزی ایمن و پر از خاطره خوش از سفر به کرمانشاه برای مسافران رقم بخورد.