به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، در ملاقات چهرهبهچهره مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با مردم، جمعی از مراجعان با طرح مشکلات خود در زمینههایی چون مسائل املاک، تخصیص زمین و خدمات اداری مرتبط خواستار پیگیری و راهنمایی شدند که مدیرکل با دقت، همدلی و مسئولیتپذیری پاسخگوی آنان بود و دستورات لازم برای پیگیری فوری برخی پروندهها صادر شد.
هدف از برگزاری این دیدارها، کاهش بروکراسی اداری، شنیدن صدای مردم بدون واسطه و تلاش برای حل مشکلات در کوتاهترین زمان ممکن عنوان شد.
مجتبی دائی دائی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین در حاشیه این نشست تأکید کرد: ما خود را خدمتگزار مردم میدانیم و ارتباط مستقیم با شهروندان، نهتنها وظیفه، بلکه فرصتی برای شناخت بهتر مشکلات واقعی و ارتقاء کیفیت پاسخگویی در سازمان است.
این دیدارها بهصورت مستمر در دستور کار اداره کل قرار دارد و برنامهریزی لازم برای تسهیل روند رسیدگی به مطالبات مردمی در حال انجام است.