شناسهٔ خبر: 193581 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان:

رسیدگی به مشکلات شهروندان مهمترین برنامه راه و شهرسازی هرمزگان است

ملاقات مردمی مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان 2 مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان گفت: خدمت به شهروندان و تکریم ارباب رجوع، باید به عنوان یک اصل مهم سرلوحه کار مجموعه راه و شهرسازی باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، مجید سلحشور در دیدار مردمی روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه که حدود ۵ ساعت به طول انجامید، مسائل و مشکلات مراجعه‌کنندگان را شنید و دستورات لازم را صادر کرد.

وی ارتباط دو سویه مردم و مسئولان را ضروری دانست و اظهار داشت: امروز قبل از هر چیزی رسیدگی به مطالبات مردمی باید در صدر توجهات قرار گیرد و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

در دیدار صبح امروز ۵۰ نفر از مراجعه کنندگان با درخواست‌های مختلف که عمدتاً مربوط به امور واگذاری زمین و مشکلات مرتبط با مسکن بود با مدیرکل راه و شهرسازی استان دیدار و گفت و گو کردند.