شناسهٔ خبر: 19435 - سرویس استان‌ها

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان مرند/عملیات راهداری در شهرستان

جاده رئیس اداره راه وشهرسازی مرند گفت : دومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان مرند برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، صمد شفیع پور افزود : دومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان مرند به منظور هماهنگی بیشتر تمامی دستگاه‌های عضو ستاد به ریاست فرماندار در محل فرمانداری برگزار شد .

رییس اداره راه و شهرسازی ضمن ارائه اهم فعالیت‌های انجام شده، بیش از ۱۵ مورد از فعالیت‌های در حال اجرای راهداری را جهت تسهیل درتردد ایمن مسافرین نوروزی تشریح نمود .

بگفته شفیع پور بیشتر دغدغه مسئولین عدم احیای خط‌کشی‌ها است که امیدواریم با تامین اعتبار لازم این مهم نیز اجرا گردد.

فرماندار ویژه شهرستان مرند نیز در این جلسه  افزود: ادارات آب و فاضلاب، برق، راه و شهرسازی، شهرداری‌ها، آتش نشانی، اورژانس و سایر ارگان‌ها و نهادها در جهت ارائه خدمات مطلوبتر آمادگی لازم را داشته باشند .

در پایان رییس اداره راه و شهر سازی طبق ابلاغ فرماندار به عنوان رییس کمیته خدمات حمل و نقل جاده ای شهرستان منصوب شد  . 

لوح سپاس فرمانداری مرند به رئیس اداره راه وشهرسازی رسید

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، تقی کرمی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند با اهدای لوح سپاس از رییس اداره راه وشهرسازی تقدیر نمود.

 این لوح به پاس تلاش  رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان  که به عنوان نماینده فرماندار در شعبه شماره ۳۲ اخذ رای که در محل ساختمان اداره راه وشهر سازی قرار گرفته بود حضور داشت اهدا شد.

گفتنی است صندوق شماره ۳۲ اخذ رای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل ساختمان اداره راه و شهرسازی واقع شده بود که به دلیل قرارگیری در خروجی شهرستان و مجاورت دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور و چندین روستا از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و تعدادی از همکاران به عنوان عوامل اجرایی در این محل همکاری داشتند.

 صمد شفیع پور , رئیس اداره راه و شهرسازی مرند نیز  از تمامی  همکاران راهداری که جهت تسهیل در تردد عوامل اجرایی و حمل صندوق‌های اخذ رای متشکل از ده اکیپ فعال با خودروهای سنگین، نیمه‌سنگین و سبک تا اتمام مراحل رای‌گیری تلاش نمودند و موجبات خرسندی و تقدیر مسئولان را به وجود آوردند تقدیر و تشکر نمود.

تقدیراداره ورزش وجوانان شهرستان مرند از اداره راه و شهر سازی

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، اللهیارپور  رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرند با اهدای لوح تقدیر از همکاری‌ها و مساعدت‌های رئیس اداره راه و شهر ساز ی مرند و همکاران راهداری در خصوص بازگشایی پیست اسکی پیام در فصل زمستان تقدیر نمود.

در قسمتی از این لوح آمده است : اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ‌گاه از یاد نخواهد رفت.

 بدینوسیله با اهداءاین لوح ، از تلاش و زحمات مستمر جنابعالی در بازگشایی مسیر اسکی پیام که موجبات تسهیل در عبور ومرور،ارتقاءایمنی تردد ، رضایت مراجعه کنندگان ودر نهایت رضایت خداوند سبحان را به همراه داشته تقدیر تشکر می گردد .از خداوند متعال برایتان سلامتی ؛بهروزی و توفیق استمرار خدمتگذاری را مسئلت دارم .

بنابرین گزارش امسال به جهت بارشهای مداوم و بسته بودن مسیر  پیست سهند این پیست شاهد حضور میهمانان زیادی بود و یک دوره مسابقات اسکی استانی نیز در آن اجرا گردید  که به جهت باریک بودن مسیر  نیازمند برف روبی بود که با همت وتلاش راهداران این راه بازگشایی و مشکل ترددی نداشت.

انجام عملیات راهداری در شهرستان مرند    

رئیس اداره راه وشهرسازی مرند از انجام عملیات راهداری در حوزه استحفاظی شهرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، صمد شفیع‌پور گفت: عملیات چاله پرکنی و لکه گیری راههای حوزه استحفاضی شهرستان مرند اجرا گردید .
وی افزود :با همت و تلاش همکاران راهداری ,  در سه ماهه آخر سال بیش از ۱۷۰تن آسفالت سرد و ۳۰تن آسفالت گرم جهت چاله پرکنی و لکه گیری جاده های شهرستان مرند استفاده  گردید .

رئیس اداره راه وشهرسازی مرند اظهارداشت : همچنین با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی و لزوم پاکسازی و اصلاح شانه‌های راه طبق برنامه زمان‌بندی شده وبا همت و تلاش راهداران ,عملیات تسطیح و رگلاژ  شانه راههای اصلی و فرعی در حال اجرا است  .

شفیع پور خاطرنشان کرد : طی این عملیات محور  بزرگراهی  مرند - صوفیان و کمربندی مرند توسط یک دستگاه گریدر و کامیون ویک دستگاه لودراجرا و سایر محور ها نیز در روزهای آتی اجرا و شانه راهها از نخاله های موجود پاکسازی خواهد شد .

وی ازرانندگان وکاربران جاده درخواست نمود :ضمن رعایت مقررات ایمنی از ریختن زباله ها ونخاله های ساختمانی به حاشیه و شانه های راه جدا"خودداری نمایند تا جاده ای سالم و تمیز در اختیار مسافرین نوروزی قرار گیرد .